TOPOS NR 4 (31) 1996

WOJCIECH KAWINSKI, Włókna; Wyraźnie widać że; Wera; Ars poetica; Sądzę że; Wiersz polemiczny; Ballada o; Tampon // 3
LESZEK BUGAJSKI, Nowe nazwiska w polskiej prozie (cz. III) // 7
MIROSŁAW STECEWICZ, Curriculum vitae; Przed sklepem // 17
KRZYSZTOF SZYMONIAK, skrócona wersja kotka świata // 23
KRZYSZTOF KUCZKOWSKI, Wiersz atmosferyczny, Po tej, po tamtej, Wrzosy, Niebo w grudniu 1994 // 26
ARIANA NAGÓRSKA, Dwaj na huśtawce // 27
KAZIMIERZ NOWOSIELSKI, Kapiści – „piękna plejada” // 30
PIOTR SKÓRZYŃSKI, Gigantomachia czyli Wagner (1813–1883) // 35
MAŁGORZATA MARTYŃSKA, Rhapsody In Blue // 50
KAROLINA JASIŃSKA, Muzyka we współczesności i współczesność w muzyce // 60
ANETA KRAWCZYK, Suita „A Capriccio” // 65
BARTŁOMIEJ WASILEWSKI, Wideoklip: sztuka w pigułce // 70
ARKADIUSZ PANASIUK, Rock: muzyka i świrowanie // 72
GRZEGORZ PIOTROWSKI, Pugaczowa – muzyka, artyzm i osobowość; Koncert Hanny Banaszak // 75
KATARZYNA SENN, Ziarnko grochu // 79
PIOTR SKURZYŃSKI, Dlaczego rock, dlaczego u nas? // 82
TERESA FERENC, ZBIGNIEW JANKOWSKI, Piotr Matywiecki // 87
PIOTR MATYWIECKI, *** (Poezja zna mądrość obrazu), *** (Jest późno, zimno, jednostajnie),
*** (Jeszcze się modliłem), *** (Już niedługo), Szklanka herbaty, Stachura // 88
KRZYSZTOF NOWICKI, Listy do Sopotu // 92
MAREK MACIEJEWSKI, *** (okno) // 93
ROBERT BRUNNE, *** (świątynia), *** (poniżej stóp), *** (szaleńcy) // 94
JAROSLAV SEIFERT w przekł. Leszka Engelkinga: Praska wiosna, *** (Pytacie, co jeszcze potrafią kobiety?), *** (Płakała już tylko). Żegnajcie więc // 95
ANDRZEJ C. LESZCZYŃSKI, Szamaństwo dziś // 99
STANISŁAW DŁUSKI, Dwa słowa // 100

RECENZJE

ANNA OSTOWICZ (A. Stasiuk, Opowieści galicyjskie) // 101; O. Tokarczuk, Prawiek i inne czasy) // 102
MICHAŁ BŁAŻEJEWSKI (J. Klejnocki, Zagłada ogrodu) // 103
KAROL MALISZEWSKI (K. Rodowska, Na dole płomień, w górze płomień) // 103; (G. Wróblewski, dolina królów) // 106
KRZYSZTOF KUCZKOWSKI (M. Świetlicki, 37 wierszy o wódce i papierosach) // 105
ARIANA  NAGÓRSKA (K. Siwczyk, Dzikie dzieci) // 105

RECENZJE-TEATR

EWA MOSKALÓWNCA (E. Albee: Apetyt na śmierć, Teatr Atelier w Sopocie; E. Ionesco: Łysa śpiewaczka, Teatr Kameralny w Sopocie; G. Tabori: Jubileusz, Teatr Atelier w Sopocie).

A TAKŻE:

Dziesięć zdań o, Skrzynka literacka, noty, konkursy.

PRACE PLASTYCZNE

Marek CHCZYK // 64, 71, 74, 111
Jan CYBIS // 32
Artur NACHT-SAMBORSKI // 85
Joanna RZESZOTEK // 6, 16, 112
Zygmunt WALISZEWSKI // 85
Jarosław WIERZCHOŁOWSKI // okł. str. I

We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Polityka prywatności

Instytut Książki dba o poszanowanie prywatności osób korzystających z jego serwisów w domenie www.topos.com.pl. Dane, które zbieramy, są wykorzystywane wyłącznie do celów statystycznych.

Jakie dane o Tobie zbieramy?

Dane zbierane automatycznie:
Gdy odwiedzasz naszą stronę internetową automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, miejscowość, w której mieszkasz, itp.

Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami:
Gdy kontaktujesz się z nami za pomocą telefonu lub poczty e-mail, przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres e-mail, itp. Wszystkie dane zbieramy tylko i wyłącznie w celach kontaktowych. Nie przekazujemy ich stronom trzecim i nie przechowujemy dłużej niż to konieczne.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim.
Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowania użytkowników na naszej stronie internetowej, zbierania danych demograficznych o naszych użytkownikach lub do personalizacji zawartości naszych stron internetowych. Dane te są zbierane automatycznie.

Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje zapytanie.

W przypadku kontroli Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Biura GIODO zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

Wykorzystanie ciasteczek („cookies”)

Nasza strona internetowa wykorzystuje ciasteczka, które służą m.in. identyfikacji Twojej przeglądarki podczas korzystania z naszej witryny, abyśmy wiedzieli, jaką stronę Ci wyświetlić. Ciasteczka pomagają nam dostosować naszą ofertę do odpowiednich odbiorców i sprawdzić skuteczność docierania publikowanych informacji do określonej grupy użytkowników. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.

Większość używanych przeglądarek, zarówno na komputerach, jak i smartfonach czy innych urządzeniach, domyślnie akceptuje pliki „cookies”. Gdy zechcesz zmienić domyślne ustawienia, możesz to zrobić w przeglądarce. W przypadku problemów z ustawieniem zmian należy skorzystać z opcji „Pomoc” w menu używanej przeglądarki.

Wiele plików „cookies” pozwala na wygodniejsze i efektywniejsze korzystanie z serwisu. Wyłączenie ich może spowodować nieprawidłowe wyświetlanie się treści serwisu w przeglądarce.

Zmiany naszej Polityki prywatności

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki prywatności na tej stronie.
W razie pytań dotyczących ochrony prywatności prosimy o kontakt, nasze dane kontaktowe podane są na stronie internetowej.

W zakresie nieuregulowanym niniejszą Polityką prywatności obowiązują przepisy z zakresu ochrony danych osobowych RODO.

Save settings
Cookies settings
Skip to content